My Sarcastic Life

A kezdetek...

2017. július 08. 18:38 - Uranus26

És most akkor jöhetne ide a "Végre elkezdtem, de nehéz volt (kemény 15 percembe telt)!" és a "Minden kezdet nehéz..." c. díjnyertes kijelentések, de úgy érzem az nem Én lennék.

Miért is kezdtem el ezt a blogot? És miért nem kezdtem el inkább vlogolni, mikor az már menőbbnek számít? 

  1. Igen, már látom magam előtt, amikor csak a blog címét is elolvasod és kb. felkiáltasz: "Egy újabb kéthetes, semmiről nem szóló blog." Majd meglátjuk mi sül ki ebből... 
  2. A blogon a saját, sokszor felettébb nyers, szarkasztikus, gúnyos, ironikus véleményemet fogom kifejteni bizonyos témákkal kapcsolatban, amelyek engem foglalkoztatnak. Elég sok minden tud foglalkoztatni, így a bejegyzések témái is szerteágazóak lehetnek. 
  3. Nagyon tudok örülni annak, ha értelmes keretek között folyó viták (eszmecserék) kezdődnek el, valamint ha hasonló gondolkodású embereket ismerhetek meg. 
  4. Előfordulhat, hogy esetlegesen az életem egyes szakasziról fogok írni, de csak olyan témákban, amelyek publikálásra alkalmasak. (Olyan nem lesz, hogy felkeltem és megreggeliztem, de nehéz volt ez a reggel...)
  5. Nincsen sem GoPro, sem semmilyen minőségi felvételre alkalmas kamerám, és nem, nem fogok az ismerőseim nagy része által támogatott "A mobil előlapi kamerája is megteszi!" elgondolásnak behódolni. Valamint jobban tudok kommunikálni és összeszedettebb is vagyok írásban, mint szóban.

Lássuk, mit tudok kihozni ebből a blogból... Csak a maximalizmusom ne legyen gátló tényező... 

every_beginning_is_difficult_ee52b1_4859452.jpg

Nyugalom, nincsenek ilyen sötét ambícióim! :)

 

Szólj hozzá!
Címkék: kezdetek

A bejegyzés trackback címe:

https://mysarcasticlife.blog.hu/api/trackback/id/tr6312649581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása